Brutal Onsdag och Garagerock

Hej hej!
Nu var det länge sen jag la in ett inlägg i min blogg, jag hoppas inte att ni folks har dött av väntan men nu ska jag berätta lite om veckan som gått!

Kan börja i Onsdags..
Jag, Rikard, Petra, Stina, Antonia, Frida, Tove och en till tjej som jag inte kom ihåg va hon hette gick ut o käkade på Harrys. 2 för 1 var det som gällde.. Som vanligt på Onsdagar! Det var gott och trevligt, blev lite för full men orkar inte berätta alla detajler om kvällen. Roligt var det iaf! Torsdagen var hemsk, faktist den värsta dag jag varit med om..

Igår (Fredag) var det dags för Garage Final på Arenan, jag o Krille var såklart presentatörer för denna magnefika tävling. Olle's Digitro, eller som vi hette den kvällen Olle's digduo uppträdde i pausen.. Det var inte samma drag som vi brukar ha på fester, men det var trevligt, varmt, lök, svettigt och sexigt..
Jag, Krille och Rut drar senare till O'learys och tar en öl, men jag blir gensast irriterad på alla fulla mäniskor och drar mig hem till Stina där hon sitter med Frida och kollar på pocahontas (vet inte hur man stavar kvinnans namn..). Vi satt där o chillade och jag drog hem vid halv 2 tiden!

Idag (Lördag) har jag jäst och läst körkorts teori! Jag har ju fan prov på fredag! Hjälp! Alla klara körkort, nu måste jag göra det med! 

Kvällen är inte bestämd ännu, lutar nog att det blir att glida förbi karin meitons hemma fest men vi får se om det blir en eller fler öl ikväll.. Är ganska opepp faktist! 

Ha en fin lördag kväll! 

Puss och Kram ät kravbanan 


Kommentarer
Postat av: stina

du är så dålig på att uppdatera olle!

2008-11-30 @ 23:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0