Buckle up!

Hej rockers! Nu är det dags för mitt andra blogg inlägg, ganska pirrigt faktist.. Denna tisdag har varit ganska händelserik faktist. Men det jag verkligen tänker skriva om är konserten jag var på nyss, en jazz konsert på mariannes! Jag hade precis varit o repat sen drog jag till mariannes och tänkte kika på estets jazz ensemble! Köpte en pilsner och satt o njöt! Juste, YLVA! Jag tror du ska få föda mina barn, du är verkligen prinsessan på att sjunga! (tänkte skriva kingen).. Imorgon väntar en händelserik onsdag med fart & fläckt! (tror jag stavade rätt på fläckt!) Det blir halkbana bla, sen ev kanske lite harrys.. vem vet liksoooom! =) Annars drar jag o jobbar! Ha en fin dag, imorgon ska jag berätta om kommande torsdagens bravader med musikvideo inspelning i ett ÅNGLOK! puss och kram ät krav banan

Kommentarer
Postat av: Mirja

Fint med Harrys vare! Puss puss.

2008-11-20 @ 17:34:05
URL: http://plums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0